روتر شیائومی مدل ۴C
اکثرا افراد شرکت شیائومی را به گوشی های هوشمند آن می شناسند. در صورتیکه این شرکت توانسته است در تولید تمامی محصولات ممکن پیشقدم باشد.


شرکت شیائومی در ماه گذشته رسما روتر ۴C را با قیمت ۹۹ یوان قیمت گذاری کرد.در واقع روتر شیائومی مدل ۴C سومین محصول سری نسل چهارم است. شرکت شیائومی این نسل روترها را در دو مدل، ۴C و نسخه اصلاح شده ۴Q ارائه کرده است.


روتر شیائومی مدل ۴Cدر رنگ سفید طراحی شده است که به راحتی با دکوراسیون تمامی منازل مناسب می باشد و به دلیل ابعاد کوچک آن، فضای کمی را اشغال می کند.


این روتر مجهز به ۴ آنتن می باشد که از پروتکل ۸۰۲٫۱۱n پشتیبانی می کند و همچنین دارای دارای یک پورت WAN و دو پورت LAN است. و در جعبه آن نیز یک شارژر ۵V / 1A است.


روتر شیائومی مدل ۴C همچنین دارای یک حافظه داخلی ۶۴ مگابایتی است که می تواند همزمان با چندین دستگاه در خانه کار کند. اپلیکیشن تلفن همراه به کاربران اجازه می دهد که به صورت هوشمندانه روتر را مدیریت کند و استفاده از این روتر را از راه دور انجام دهند.


برنامه Wi-Fi Xiaomi به طور خودکار یک اعلان ارسال می کند و اگر دستگاه غیر مجاز باشد، می توانید با فشار دادن یک دکمه تنها آن را قطع کنید. Xiaomi Router 4C از گزینه محدودیت سرعت هوشمند پشتیبانی می کند که می تواند به طور خودکار یا دستی بهینه سازی سرعت در زمانی که چندین دستگاه از یک شبکه همزمان استفاده می کنند. شما همچنین می توانید یک دستگاه واحد را اولویت بندی کنید، به این ترتیب می توانید پهنای باند بیشتری را برای یک تجربه سریعتر آنلاین تجربه کنید.